fredag 18 september 2009

Vila kan man göra när man dör, eller efter bröllopet

Eff, är så sjukt stressad och sliten just nu. Känner mig konstant småsjuk, vaknar upp helt mörbultad varje morgon och vill typ gråta när jag kommer hem från jobbet. Har alldeles för mycket bara med jobb och bröllopet. Har haft mycket på jobbet också, pass igår, idag och även imorgon. Mina fötter vill nog mörda mig tror jag. Och så ska jag sy varje övrig ledig sekund hela helgen dessutom. Suuuck.

Men men, bara två veckor kvar till bröllis, sen får jag kanske eventuellt möjligen vila lite. Problemet är väl bara att jag kommer att se ut som ett hålögt härke på bröllopet. Alla skriker och flyr när vi går nedför mittgången typ.

Jäjä, ska sluta bitcha nu och spendera resten av kvällen med ett bad och sen nya avsnitt av America's Next Top Model som jag precis har laddat ner. Bliss!

Inga kommentarer: