söndag 12 juli 2009

Bäck tö wörk

USCH. Ja imorgon ska jag jobba igen efter en veckas semester. Iofs så jobbar jag bara hela den här veckan och mån-ons nästa vecka för tors-fre har vi storstädning. Bibblan är stängd och det går inte att vara där då (golv bonas osv.) så alla tar ut komp då typ. Sen har jag två veckors semester igen och då åker vi till Gotland!

En sak som jag tänker väldigt mycket på just nu är hur fasen det ska bli med saker och ting i höst. Mitt vikariat går ut sista september. Det finns chans om förlängning men huruvida det blir så eller inte kommer jag inte att få reda på förrän tidigast vecka 33 när jag är tillbaka från semestern. Kanske inte ens då. Och ännu bättre: Det kan vara så att personen jag vik:ar för kommer tillbaka redan 1 september. Vilket betyder att jag i såna fall får 2-3 veckor innan jag är ute på arslet. Ja, en sådan ypperlig planeringsförmåga vissa har.

Ja. I wish.

1 kommentar:

Simon sa...

Under all kritik faktiskt.