måndag 6 juli 2009

Wedding angst

Vi har spenderat helgen i Västerås (med extra utflykt till Örebro i lördags för att fira systers födelsedag) och avslutade det hela idag med att hänga i downtown Västerås. Var också inne på ett ställe och kollade på brudklänningar att hyra. Detta gav mig feting-ångest, mest eftersom alla klänningar som personen i affären drog fram var sjukt fula och jag är en aning rädd för att inte hitta någon klänning som jag gillar.

En bra grej var i alla fall att jag fick en massa kataloger, så nu har jag hittat i alla fall fyra klänningar som jag kan tänka mig om det blir så att jag måste hyra. Plan A är att köpa en äldre begagnad klänning på ett ställe här i Sthlm, men om jag inte hittar någon så är Plan B att hyra. Egentligen hade jag tänkt hyra i Vässe, men efter mötet idag så dumpar jag nog den idén och satsar på att hyra i Sthlm istället. Här är i alla fall fyra klänningar som jag kan tänka mig:

4 kommentarer:

Vickie sa...

Alla fyra är jättefina!

Amelie sa...

Just nu är jag nog faktiskt mest inne på den fjärde. Vill egentligen inte ha släp, men det verkar inte gå att undvika...

Emma sa...

Jag tyckte klänning nummer två var jättefin och söt som en liten kaka. Man vill bara äta upp den, nomnom!

Hanna sa...

Jag rostar for den forsta!