torsdag 14 maj 2009

Det var det värt!

Kom hem från jobbet för en stund och är helt galet sliten efter en 12 timmar lång arbetsdag. Har haft kvällsprogram idag med Apocalypsis cum figuris. Program brukar i vanliga fall betyda att jag börjar vid 10-11-snåret, men det var ett viktigt möte i morse som jag bara inte kunde missa, så därav de 12 timmarna. Men. Vad gör väl det när jag är ledig imorgon?! Min chef tyckte synd om mig för min jobbiga vecka och fixade vikarie för mitt pass imorgon. Sweet!

Helgen ska spenderas med pyssel, dop och trumpetinspelning (!) på söndag.

4 kommentarer:

Simon sa...

Ja det var nog en grym dag för dig. Bra jobbat! Konserten var intressant helt klart. Känns som en början på något nytt helt klart.
När det gäller helgen så lyckades du "glömma" städning, Schlagerfestivalen och tvättning ;)

Amelie sa...

Haha jag bakade ju in städningen och tvättningen under kategorin "pyssel", vill ju inte verka hur tråkig som helst heller!

Fast ESC hade jag ju glömt bort.

Susi sa...

Åh, haha, jag känner mig lite som en medbrottsling som lånar ut mitt stativ till denna ljudfest imorgon.. ;)

Amelie sa...

Hahaha! Ja man gör ju vad man kan för att ha ett så kulturellt hem som möjligt.