måndag 18 maj 2009

Tack pappa!

Pappa ringde mig idag när jag precis hade kommit till jobbet och sa: "Jaha, nu har jag beställt en bröllopstårta! Bestäm bara vilken färg det ska vara på marsipanen och om det ska vara brudpar ovanpå." Pappa tog nämligen på sig att undersöka tårtläget förra veckan, och har nu alltså slagit till och beställt en. Här snackar vi effektivitet. För att göra det ännu bättre så är pappa och Helena snälla nog att pynta för hela bakverket också. Hur fint som helst.

För övrigt så är både jag och Simon förkylda och har ont i halsen. Jag åkte till jobbet i morse i tron om att jag var ganska pigg, men när jag väl var framme i Tullinge kändes det som att jag hade sprungit ett maraton typ. Lyckades hålla ut i två timmar, men sen fick jag ge upp och åka hem. Nu är det mjukisbyxor på och sängläge med Sebastian Faulks som gäller.

Inga kommentarer: