torsdag 21 maj 2009

Have you been working out?

Ja tänka sig, igår fick jag höra dessa magiska ord från Simon: *klämmer på min arm* "Men! Vart är allt fläbb som brukade dallra här?!" Jo för visst har jag been working out de senaste veckorna och det verkar ju bli resultat. Förutom (i alla fall nästintill) ofläbbiga armar så har jag en grym träningsvärk i magen och börjar till och med bli nöjd med mina lår. Ska nog slå på stort och inhandla bikini i helgen. Hahahaha, eller inte, vi får se.

Är i princip inte sjuk längre (minimalt ont i halsen + jävla blåsor i munnen) och ska därför jobba imorgon eftermiddag. Eftersom det är klämdag så skulle jag egentligen vara ledig, men drog det kortaste strået och lyckades få eftermiddagspasset i disken imorgon. Men men. Sen bär det iväg till Västerås för helg ensam med mamma (mys) och grillning hos pappa på lördag. Nu: Blåbärspaj och Band of Brothers med min älskling!

3 kommentarer:

emma sa...

hoho "med min älskling!", det var första gången du benämnde Simon med något kärleksnuttigt i din blogg :). Jag har fortfarande inte vågat ta steget ut och kalla lenny för ngt annat än just "lenny" eller "min sambo". I bloggen alltså. IRL lyssnar han även till "hörrö", "öh", "pucko" men ibland även "raring" om han varit snäll och köpt typ ben&jerrys.

Amelie sa...

Haha ja men du vet ju hur allergisk jag är mot allt puttinuttigt. Jag har inte ens andra söta smeknamn på honom än älskling, stackarn. Fast å andra sidan så kallar han mig bara för skitfula saker, typ Ankan och Akka o.dyl. Jey.

Hanna sa...

Vi ser igenom Band of Brothers nu. Jag hade tidigare bara sett några avsnitt. Det är en sjukt välgjord serie, men om jag ska vara ärlig så ser jag ändå inte riktigt den där totala charmen med den som så många pratar om. Den är gripande javisst, men mest deprimerande och man hinner aldrig riktigt komma nära karaktärerna förrän de lägger fokus på någon annan eller för att karaktärerna dör, alternativt (ännu värre) går in i chocktillstånd och ändå måste skickas hem eller byter personlighet.