söndag 7 juni 2009

Jolly good

Vi hade en mindre samling folk hemma hos oss igår och det var hur kul som helst! Väldigt roligt med nya bekantskaper (även om vissa var lite hrrm trötta och däckade i soffan) och bara allmänt kul att umgås. Funderar på att planera ytterligare aktiviteter till midsommar, som vi ju aldrig brukar fira i vanliga fall. Eller ja, inte för att man måste fira midsommar bara för att man har fest den dagen, det lär väl knappast bli fråga om sill och nubbe. Men men.

Jag är i alla fall allmänt pepp just nu, har fått någon slags energiboost. Trots att jag gick och la mig halv fem igår och har tvättstugan i skrivande stund. Veckan som började bajs verkar sluta på topp. Och det sjukaste: Trots för mig ovanligt stora mängder alkohol igår så blev jag varken packad igår eller bakis idag. Sweet! Keep up the speed!

1 kommentar:

Susi sa...

Yay!
Fest är bäst när man inte mår pest! :D
Återigen, supertrevligt i helgen!