fredag 19 juni 2009

Vagöru??

I högstadiet (och innan också iofs) hade jag och min beeeestis Hannanas en massa olika internskämt och repliker som vi drog hela tiden, såna som bara vi hade koll på såklart. En klassiker som myntades redan i lågstadiet var "Hej Siiiiv!!!" t.ex. Och en annan som vi använde mest i högstadiet (har jag för mig) var "Men hallå? Tro'ru jag har tid eller?". Har ingen som helst aning om var den kom ifrån, men faktum är att den repliken beskriver mitt liv rätt bra just nu. Har bara för mycket annat för att på något sätt vara motiverad att skriva en massa här. Typ leva livet, inte skriva om det, för att låta lite pretto. Så därav de spridda inläggsskurarna. Den som känner sig jätteintresserad av att följa mitt dagliga liv gör det bättre på Fejjan, faktiskt.

Inga kommentarer: