torsdag 4 juni 2009

Ja, jag vet...

...jag suger på att uppdatera just nu men faaaaan den här veckan har varit helt sjukt jobbig! Har varit galet trött på kvällarna och mest kollat på film (Defiance och Underworld: Rise of the Lycans - den förra sjukt bra och den senare bra fast mindre bra eftersom det är en prequel och man därmed redan visste 50% av handlingen, men klart sevärd ändå) istället för att sitta vid datorn. Och typ sovit väldigt mycket.

Lite annorlunda angreppssätt ikväll dock. Eftersom det är röd dag på lördag jobbar jag bara halv dag imorgon (ahh to be kommunalanställd), och eftersom jag har pass på eftermiddagen jobbar jag 13-17 och kan därmed gå upp när fan jag vill. Spenderar därför kvällen med att tona håret och ska snart sätta mig och kolla på MTV Movie Awards som jag har laddat ner. Simon har fått ett skrivjobb som ska vara klart på lördag, annars hade jag övertalat honom att se första Underworld-filmen. Verkligen vampyrfilmsväder i det här spöregnet.

P.S. Yeeees, Simon har nu gått med på att se Underworld ändå. D.S.

Inga kommentarer: