onsdag 11 mars 2009

Come early morning

Det finns ingen som är mer nöjd med att det nalkas ljusare tider än jag. Den här vintern är en riktig mardröm, och det känns sjukt bra att äntligen se ljuset i tunneln. Bara grejen att det är ljust på morgonen! Jag har inga som helst problem med att gå upp längre, och gäspar knappt på vägen till jobbet. Hur bra som helst!

För övrigt så har jag fått smaka vidare vintriga nackdelar idag, höll nämligen på att göra en praktvurpa utanför jobbet i morse, och nu har jag aaaapont i högra höft/skinkregionen. Går som en stelopererad pensionär, måste ha sträckt mig eller nåt. Jaja.

Ja nu kanske ni tycker att jag borde jobba på istället för att blaja här. Men nu är det faktiskt så att vi har något slags datorhaveri i hela kommunen, och det går inte att öppna några mappar i nätverket. Väldigt svårt att göra något annat än att surfa då faktiskt.

Inga kommentarer: