fredag 20 mars 2009

Hell-week finally over

Fy satan vilken sjukt jobbig vecka det här har varit! En massa bok-kånkande, skitsen kväll igår pga författarbesök som gjorde att jag kom hem vid tiosnåret. Kommer inte ihåg när jag kände mig såhär sliten i kroppen senast, känslan i morse var typ "Varför gör jag det här egentligen???". Det är svårt att förklara exakt hur stressig den här veckan har varit, men det är på den nivån att jag knappt har haft tid att kolla min mail på jobbet, och det är fan illa. Idag t.ex. hann jag inte ens sätta på datorn. Som tur var kunde jag sluta tidigare i alla fall, och åkte hem lite efter tre.

Snacka om att jag ska softa i helgen! Har redan käkat (ovanligt god) thaimat, badat och kollat på Let's dance. Mer avancerat än så blir det inte tror jag. Imorgon ska jag nog ta och börja sy på något lajvrelaterat, det är bara 5½ vecka kvar tills det är dags. Och på söndag kommer syster + man hit på lunch. Väldigt soft helg med andra ord. Enda smolket i bägaren är att jag har fått lite ont i halsen, men förhoppningsvis är det bara något tillfälligt.

Känns också bra att nästa vecka förhoppningsvis blir ganska lugn. Jobbar som vanligt måndag-onsdag, men utan bokflyttar och författarbesök. Sen har vi planeringsdag på torsdag och så åker jag och Simon till Visby på fredagen. Självklart ska det bli bajsväder.

Inga kommentarer: