söndag 15 mars 2009

Söndag

Helt galet söndagig söndag idag. Jag har varit på jättetradigt humör, deppig och omotiverad. Hade en massa planer på att fixa med olika saker, men orkade bara inte utföra dem. Jag och Simon (som har varit förkyld i drygt en vecka nu, stackarn) har därför kollat på en jäkla massa avsnitt av The Hills på tv och käkat tacos. The Hills är ju faktiskt rätt underhållande, trots att det är så sjukt ytligt och att man blir helt galen på Spencer som uppenbart är dum i huvet och har världens skabbigaste skägg + mustasch.

Jag tänkte spendera resten av kvällen med att kolla på The City, medan Simon sitter och jobbar ute i vardagsrummet. Pianoplinket är konstant, med andra ord. Man kan ju i alla fall inte säga annat än att vi har ett ganska kulturellt hem haha.

Dagens bästa: Simons indiankonster

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men åååh vad vi hatar Spencer! Han är så förjävligt elak alltså, totalt dum i huvudet och dramaqueen.
The City däremot är jättebra, jag gillar Whitney och han Jay är en klippa...yummie.

Amelie sa...

Ja The City känns ju kul just för att Whitney är den enda något normala bland dem från The Hills.

Anonym sa...

är du ett fan av the hills? då har du ju kommit helt rätt! :)

Amelie sa...

Nja fan är nog att överdriva, jag har sett typ 10-15 avsnitt, och tycker att hela formatet är ganska dumt egentligen. Men det är ju underhållande i alla fall, fast jag föredrar The City.