tisdag 10 mars 2009

Så att jag ser lite mer ut som en bibliotekarie

Ni får ursäkta den enormt skabbiga bilden, men jag har varit på datakurs plus vadat i snökaos idag och då ser man inte så oglansig ut. Men i alla fall, som ni ser så har jag varit och hämtat mina nya glasögon idag. Det gick sjukt snabbt, jag var inne och beställde dem i torsdags.

Eftersom jag bara använder glasögon framför datorn så tyckte jag att det var lika bra att slå på stort, och jag har varit sugen på något åt Elvis Costello-hållet ett bra tag, så ja, bågarna är ganska enorma. Det ska dock påpekas att jag provade ett par Wayfarer, men dom kändes lite väl, även för att vara jag. Men vad säger ni? Är jag en riktig bibliotekarie nu?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfint! Åh, jag blir sugen på att kapa luggen igen när jag ser dig. Samt färga håret svart. Gah! Jag som ägnat två, långa år åt att bli blond igen.

/Jenny (biblioteksbella)

Amelie sa...

Tackar! Ahh jag har varit inne på samma sak själv, fast istället för blond så körde jag på brunt och snedlugg. Så nu är jag tillbaka på ruta ett, ehh... har inte riktigt bestämt mig för om det är positivt eller negativt än.