söndag 1 mars 2009

Random sunday

Väldigt skum dag idag. Jag vaknade redan vid sju och kunde inte somna om, fast jag bara hade sovit sex timmar och var trött. Gick upp, åt frukost och kollade två avsnitt av Project Runway, sen tillbaka till sängen igen. Kunde somna om i alla fall, och både jag och Simon lyckades med att sova plus dra oss tills klockan var över ett. Efter det har det ju såklart känts lite upp och ner. Dock väldigt najs att vara utvilad.

Nu ska vi snart ladda för att kolla på film och softa i soffan resten av kvällen. Jag behöver verkligen återhämta mig eftersom jag jobbade igår, när man bara har en dags helg blir det inte mycket ork och tid över till annat än att slappa. Fast iofs så har jag också bokat en weekendresa till Visby, av alla ställen, i slutet av månaden när Simon fyller år. Blir nog blåsigt men mysigt, ser fram emot det som fan.

Inga kommentarer: