tisdag 10 februari 2009

Dagens notis

För er som tror att jag inte anstränger mig på jobbet så har jag faktiskt fikapaus för tillfället. Tänkte dela med mig av en notis som jag läste i Metro i morse. Hade svårt att hålla mig för skratt, kan jag ju säga. Och att skratta för sig själv när man sitter på tunnelbanan är ett enorm faux paux, det betyder nämligen att man är helt gaalen. And that we can´t have! I alla fall, notisen:

"Fruängen. En man och hans iller promenerar på Fruängsgången när en
främmande hund går till attack klockan 16.10. Den förskrämda illern reagerar
irrationellt - genom att bita sin egen husse. Ordningsvakter i tunnelbanan
kvarhåller hundens ägare."

Emma, som hundägare i Fruängen, vad har du att säga om denna väldigt David Lynch-aktiga händelse? Haha, måste vara den mest bisarra notis jag har läst på länge i alla fall.

Inga kommentarer: