söndag 15 februari 2009

Hemma igen

Är tillbaka från Västerås och hemma i vår sunkiga lägenhet, som alltid luktar sjukt instängt bara man har varit borta något dygn. Vet inte om det är för att vi har för mycket prylar på för liten yta. Förhoppningsvis kommer vi att kunna byta den mot en större innan det här året är slut i alla fall. Det gäller att planera framåt, vet ni.

I alla fall så var det sjukt kallt och sjukt mycket snö i Västerås. Kändes som rena våren att komma till hem hit, med helt torr mark och minimal snöpudring på gräsmattorna. Nu ska jag snart lägga mig i badet, och sedan ska vi kolla på The Wrestler, som verkar svinbra! Innan jag slutar jag ska bjuda på en bild på mitt nya hår. Ni får ursäkta mitt utseende i övrigt. Och fjårtisposén som gör att övre delen av mitt huvud ser enormt ut, men jag orkade fan inte anstränga mig mer haha.

5 kommentarer:

elleneriksson sa...

Du passar så bra i din nya frisyr! Kul att träffas igen, hoppas det inte blir allt för länge tills nästa gång. :)

Amelie sa...

Tack! Hur gick det med hårfärgen?? Dessvärre lär det dröja innan vi ses, om jag/vi inte kan klämma in något mer besök innan påsk, men vi är uppbokade nästan alla helger :(

Anonym sa...

WOW vilken snygg frilla Ammie! :D

Amelie sa...

Tack! Den är jävligt soft faktiskt, jag är jättenöjd. Inget jobbigt som hänger i vägen liksom :D

Anonym sa...

Mümslügg!