onsdag 18 februari 2009

Dålig dag

Fy fasen, vad det här inte är min dag. Har sovit skitdåligt inatt, vaknade en massa gånger och låg vaken jättelänge innan jag kunde somna om. Självklart vaknade jag en halvtimme innan jag skulle upp och kunde inte somna om. Tror att jag har sovit drygt 5 timmar eller nåt sånt. Känner mig heltrög i huvudet, och såklart så ska jag just idag åka iväg på ett möte med vår bibliotekschef. Väldigt passande då jag knappt kan formulera meningar på ett vettigt sätt.

Jag har varit sådär halvrisig i flera veckor att jag nästan hoppas att jag ska bli sjuk snart, så att jag slipper vara sådär semi-dålig hela tiden. Blä. Idag är en sån dag då jag önskar att jag tyckte om kaffe.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Amelie, vilken helt otroligt fin blogg!! Biblioteksbella hittade hit efter lite fördröjning.
/Jenny

Amelie sa...

Tack! Haha, ja jag missade visst att lämna en länk där. Kanske tur eftersom jag är så himla efter med biblioteksvintage ;)