lördag 14 februari 2009

I Västerås

Är som sagt stationerad hemma hos mamma i Vässe över helgen. Igår var jag och klippte mig, och jag är sjukt nöjd! Detta trots att jag (såklart) glömde ta med den jäkla bilden. Luggen är väääldigt mycket kortare än innan, skulle tippa på att hon kapade kanske 4-5 cm. Men då var den alldeles för lång innan också. Nu ska jag nog inte klippa mig mer förrän i sommar, min frisör blir mammaledig om en månad och luggen kan jag underhålla själv.

Idag ska vi åka iväg till morfar och käka lunch, ikväll blir det Melodifestival och tacos. Sweet! Enda jobbiga är stackars Simon som har ont i magen. Det blev nog lite för mycket mat igår dessvärre.

Imorgon ska vi dessutom till pappa. Fullspäckat schema hela helgen med andra ord. Lite trist eftersom vi inte kommer ha tid att åka tillbaka förrän i påsk. Skulle egentligen vilja vara i Västerås oftare, men vi är ju så viktiga och busy busy busy att det inte går. Darn it!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill se luggbilder! Älskar tokkorta luggar.

Amelie sa...

Jag ska försöka fixa någon fram åt kvällen eller så kanske. Men annars kan ju ju bara bläddra tillbaka några år i något fotoalbum så ser du resultatet.