fredag 27 februari 2009

Does compute

Sitter och skriver på min nya dator! Den är superspejsad. Eller så är det jag som inte är van med Windows Vista... eller ja... van och van, har aldrig provat över huvud taget! Men det går bra än så länge i alla fall, mycket smidigare än installationen av min förra dator, som tog sjukt lång tid och knappt hade något förinstallerat. Såklart mycket att fixa ändå, kopiera över alla filer från min externa hårddisk aka huvudhårddisken på min gamla dator. Det får nog vänta tills jag har skaffat mig en riktig mus, blir tokig av att det inte finns någon scroll på den här jäkla plattan man ska talla på. Ska nog gräva lite i förrådet på jobbet imorgon (japp, jobbar lördag - great) och se om jag hittar någon att låna hem. Vi har fullt med möss (i förrådet - get it? höhö) där som ingen använder, alla har såna där ergonomiska historier med typ en pinne man ska hålla på med. Ja, som ni förstår är jag inte så haj på det där. Speciellt som jag använder mycket grafikprogram vill jag kunna använda handen (på musen! höhöhö!!!). Bara så att ni inte tror att jag är omodern eller så. Hrrm.

Nej, nu ska vi ta och kolla klart på Robin Hood - Prince of Thieves (hur snygg är inte Kevin Costner egentligen?) som vi började se för några dagar sedan. Sen ska jag nog nanna i säng, det här har varit en jävla pärs till dag kan jag meddela. Mer om det imorgon, eller nåt, kanske. Jag är slut i alla fall.

Lämnar er med en låt som relaterar till titeln på det här inlägget. Puss!

Inga kommentarer: