lördag 21 februari 2009

Jag ska aldrig mer äta chips

Jag är inte någon chipsätare, har aldrig varit egentligen. Mitt problem är att jag äter chips så sällan, att jag mellan gångerna glömmer bort vad som händer när jag gör det. Min mage pallar nämligen inte så mycket fett, eftersom jag aldrig äter det annars. Alltså får jag the mother of all halsbrännor, ont i magen och rapar chips i flera dagar efteråt. Lider av detta nu eftersom jag var korkad nog att äta en halv påse (50g!!!) hjärt-chips igår. Helt sjukt! Nu måste jag bara utarbeta något slags system så att jag kommer ihåg den här känslan nästa gång jag blir lite sugen. Suck!

Förresten så har jag nu fått ytterligare bevis på att en tes jag har haft sedan i somras eventuellt stämmer. Den inkluderar en gammal kompis och ett gammalt ragg, resten kan ni ju tänka ut själva. Jag hoppas verkligen att jag har rätt, för annars kan jag inte sätta någon slags tilltro till min ypperliga intuition längre. För jag är grym på att känna på mig såna här saker, faktiskt. Oooh, hoppas hoppas. Det lustiga är väl förresten om jag faktiskt har rätt, för det skulle vara en så sjukt töntig sak att inte berätta för mig. Kom igen liksom, vi går väl inte i högstadiet?

Inga kommentarer: